Social Icons

Πώς να κατεβάσετε τα Linux και να τα γράψετε σε DVD ή USB..

1o Μέρος Σε αυτό το πρώτο μέρος της ανάρτησεις θα περιγράψουμε Βήμα Βήμα πώς να κατεβάσετε τα Linux και να τα γράψετε σε ένα DVD ή USB...

Πώς να δημιουργήσετε το δικό σας online ερωτηματολόγιο εύκολα και γρήγορα!

Η Google έχει βελτιώσει το συγκεκριμένο εργαλείο με νέες επιλογές και στοιχεία. Σε αυτήν λοιπόν την δημοσίευση θα σας περιγράψουμε από την αρχή την δημιουργία ενός online ερωτηματολογίου με τα νέα αυτά δεδομένα!

Sleep X: Πρόγραμμα για να κλείσετε με προεπιλεγμένο χρόνο τον υπολογιστή σας!

Σε αυτόν τον οδηγό θα περιγράψουμε πώς μπορούμε να βάλουμε να κλείσουμε τον υπολογιστή μας σε όσο χρόνο θέλουμε εμείς. Το πρόγραμμα που θα χρησιμοποιήσουμε είναι το "Sleep X"!

Format Factory: Ένα πρόγραμμα που μετατρέπει σχεδόν "τα πάντα".

Άν έχετε βαρεθεί τα προγράμματα που υπάρχουν στο internet που υπόσχονται μετά το δωρεάν "κατέβασμα" τους παντός είδους μετατροπές, αλλά μετά την εγκατάσταση ζητάνε να αγοράσετε άδεια χρήσης και μετατρέπουν μόνο το μισό αρχείο, ήρθε για εσάς το "Format Factory". Ένα εύχρηστο δωρεάν πρόγραμμα μετατροπής που υποστηρίζει όλες τις γνωστές επεκτάσεις αρχείων.

Πώς να λύσετε το πρόβλημα με τις μπλέ οθόνες (Blue Screen)

Τί ακριβώς σημαίνουν τα «κινέζικα» που διαβάζουμε στις μπλε οθόνες; Ποιά είναι η πηγή του προβλήματος; Πώς μπορούμε να το λύσουμε;

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Πώς να αλλάξετε το εικονίδιο (Favicon) δίπλα απο τη διεύθυνση του blog σας.

Το μικρό εικονίδιο που εμφανίζετε δίπλα από τη διεύθυνση (url) του Blog σας λέγετε Favicon και μπορείτε να το αλλάξετε με ότι εικόνα θέλετε εσείς. Το μέγεθος καλό θα είναι να είναι από 22x22 pixel ώς 32x32 pixel. Και μεγαλύτερο να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά θα αργεί να φορτώσει. Τέτοια εικονίδια μπορείτε να βρείτε πάρα πολλά στο ίντερνετ. Με μια απλή αναζήτηση στο google με λέξη κλειδί "Favicon" θα δείτε πώς υπάρχουν αρκετά. Άν έχετε λίγο φαντασία μπορείτε να φτιάξετε και εσείς ένα.

Η επέκταση την εικόνας μπορεί να είναι: gif, jpg, bmp, ico, ή png.

Μπαίνουμε στο πανόπτη μας, πηγαίνουμε "Σχεδίαση" και στη καρτέλα "Επεξεργασία HTML" επιλέγουμε "Επέκταση προτύπων γραφικών στοιχείων".


Έχοντας πατημένο το πλήκτρο "CTRL" πατάτε μια φορά το πλήκτρο "F" (Ctrl+F) για να εμφανιστεί κάτω η μπάρα αναζήτησης. Στο πεδίο "Εύρεση" πληκτρολογούμε "</head>" Αμέσως εμφανίζετε το σημείο που είναι αυτή η γραμμή. Τώρα πρέπει να προσθέσουμε το κώδικα ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ "</head>" Ο κώδικας είναι ο παρακάτω:

<link href='http://a.imageshack.us/img717/4451/faviconn.jpg' rel='SHORTCUT ICON'/>
Αυτό που είναι με κόκκινα γράμματα είναι η διεύθυνση από το δικό μου Favicon το οποίο μπορείτε να δείτε στη μπάρα διευθύνσεων. Για να βάλετε τη δικιά σας εικόνα αλλάζετε την υπάρχων διεύθυνση με τη δικιά σας.

Δεκτές οι παρατηρήσεις, προσθήκες, ιδέες ή αν έχετε κάποιο πρόβλημα, με χαρά μου θα βοηθήσω...


Μπορείτε να μου στείλετε e-mail στο NickTheGreek93@gmail.com ή απλά αφήστε σχόλιο... :)

Αν θέλετε να αναδημοσιεύσετε τον οδηγό μου, θα σας παρακαλούσα να αναφέρετε τη πηγή:




7 σχόλια :

blackbedlam είπε...

Καλή σου μέρα.Να σου πω ευχαριστώ για την βοήθεια που μου προσέφερες σχετικά με την μεταφορά εικόνων.Ξέρεις ήταν ο τρόπος που μέχρι εκείνη την στιγμή λειτουργούσα,αλλά ο εγκέφαλος τα΄παιξε και έκανα ακριβώς το λάθος που μου επισήμανες.Ακολούθησα την υπόδειξή σου και όλα εντάξυ.
Σου έστειλα τις ευχαριστίες μου,αλλά δεν είμαι καθόλου σύγουρη αν τις έλαβες.
Και πάλι σ΄ευχαριστω.
Καλή σου μέρα.

the writer είπε...

Φίλε, thanks για το post! Πολύ χρήσιμο!

Μάδε είπε...

Προς Black Bedlam

Δε κάνει τίποτα :) Εδω θα είμαστε για ότι χρειαστείς...


Προς the writer

Σε πρόσθαισα στη λίστα των φιλικών ιστολογίων

Frank16 είπε...

Να σε καλά ! πολύ χρήσιμο post ! Σε ευχαριστώ ;)

Anna είπε...

Πολυ χρησιμο αλλα το δικο σου favicon ειναι το B του...blogger.
Γιατι δεν λειτουργει??

Μάδε είπε...

To Favicon μου είναι ένας μικρός υπολογιστής. Δές δίπλα απο το url...

Zoe είπε...

Γεια χαρά!
Σε έχω στη λίστα φιλικών ιστολογίων μου εδώ και καιρό, αλλά σήμερα μόλις πήρα χαμπάρι αυτή τη λειτουργία...
Έχω κανα δύωρο που παλεύω να βάλω τον κώδικα στο μπλογκ μου, αλλά δεν τα καταφέρνω...
Το favicon που δημιούργησα είναι εδώ:
http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img854/457/imag1427.jpg

Αν μπορείς να μου πεις τί να κάνω, θα το εκτιμούσα πολύ!
Ευχαριστώ! :)